ME750R….
Jednoduchý název s jednoduchým odkazem, tak, jak nás většina z vás zná. Mustang Evolution. 750 koní.
Jako v republice již poměrně známý úpravce mustangů jsme se rozhodli postavit svoji vlastní speciální edici. Už jste možná viděli fotografie, potkali se s nimi na výstavě. Jedná se o dva jedinečné vozy s naším sériovým číslem, unikátní jednička a dvojka zvýrazněné na kapotách a všech technických štítcích vozu… Co o nich ale napsat víc? Nebudeme nic už okecávat, necháme za sebe mluvit čísla.
Oba jsou to Mustangy GT s motorem 5.0 Ti-VCT V8 o výkonu 750 HP (při 7 000 otáčkách za minutu) a maximálním kroutícím momentem 930Nm (při 4 600 otáčkách za minutu) s desetistupňovou automatickou převodovkou. Zrychlení z 0 na 100 dosahují za 3,1 vteřiny a maximální rychlost je 264 km/hod (omezená elektronicky).
Výkon je zajištěn kompresorem TVS 2650 ROUSH Performance o plnícím tlaku 18 PSI s naším originálním softwarem Unitesta. Všechny ty koně krotí šestipístkové brzdy Brembo RCP-6 s brzdovými destičkami Endless a plovoucími kotouči Unitesta (vpředu i vzadu), které sami vyvíjíme s homologací TÜV a které jsou o 4 a půl kilogramu lehčí než originál. Brzdy mají pasivní chlazení. Vše je postavené na stavitelném podvozku od Pedders s nezávisle stavitelným přepětím pružin, jízdní výšky i komprese tlumičů.
Design je upraven bodykitem od firmy AirDesign, jehož součástí je i křídlo s přítlakem 150 kg nad 100 km/hod. Krásu brzdového systému jsme nechali vyniknout skrze tmavě šedá kovaná alu kola TSW 20″. Proces kování alu kol samozřejmě snižuje váhu, oproti lití však vykazuje mnohem větší pevnost a odolnost. Obuté jsou v závodních pneu Nokian, vpředu 255/35, vzadu 275/35. Celkový vzhled jsme doplnili vlastním polepem, štítky a výšivkami v interiéru.
Jsou to skutečná Auta s emocemi.
Dobrý den u modelu ME 750R je možné deaktivovat omezovač rychlosti po případě jaka je max rychlost,konečná cena nového vozu. děkují