+ nebo – Volume exhaust!
Dnes Vám můžeme představit další libovou záležitost a to jsou aktivní výfuky na GT 5.0 v kombinaci s automatickou převodovkou a kombinaci s power packem ME460RS (výkon 460koní /529Nm). Tato sada využívá Sání AIRAID s upraveným průtokem vzduchu od ME! – který v hovorové „TECHNIČTINĚ “ u nás na dílně nazýváme Airaid bez restrikce ( tedy zvětšený průměr sacího kolene z původního průměru 95mm na průměr 130mm) !
Jedná se o opravdu efektivní kombinaci. Je to set-up jako stvořený pro kabriolet s automatickou převodovkou! Motor se projevuje lineárním průběhem výkonu a sametovým chodem. Zvuk motoru při zavřených klapkách je ideální pro delší cestování a při otevřených klapkách se jedná který si můžete měnit dle potřeby za pomocí elektronické klapky s dálkovým ovládáním.
Tento systém má jednu nespornou výhodu, a to je ta, že při zcela zavřené klapce je výfuk o cca 5dB hlasitější než sériový výfuk. Tato hranice je ideální pro bezstarostné cestování bez nepříjemných rezonancí a obtěžujícího hluku uvnitř kabiny. Bez problému se dá s takto upraveným autem cestovat a překonávat větší vzdálenosti (až 1000km na jeden zátah). V případě, že budete chtít o víkendu vytáhnout mustanga na silnici či okruh a budete si chtít užít přirozený projev motoru a pořádně hrubý zvuk, jednoduše otevřete výfukové klapky za pomoci dálkového ovladače přímo z kabiny. Nebo lze klapky otevřít třeba při tankování, i když budete mimo vozidlo. Dálkový ovladač od klapek je přidělaný ke klíčkům, nebo ho můžete nosit volně u sebe. Jednotka přijme signál z ovladače na vzdálenost cca 15m.
Při otevřených klapkách je zvukový projev hlubší a silnější cca o 30 % oproti uzavřeným klapkám. Díky našemu technickému provedení se pozitivně ovlivní výplach motoru oproti originálu o 15% s otevřenou klapkou a o 10% pozitivně s uzavřenou klapkou. Tyto hodnoty byly změřeny na základě našeho testování a vývoje.
Pro tento „setup“ doporučujeme naši kalibraci řídicí jednotky pro správné nastavení efektivity spalování a kalibrace případných odchylek ve výplachu motoru.