O Fordu F-150 jsme toho napsali již poměrně hodně, představili jsme vám divokou bestii s kompresorem, na facebooku už jsme Vás seznámili s různými možnostmi výbav, motorizací a podobně.
O jedné z neoblíbenějších úprav jsme ale zatím moc nenapsali. Jedná se o “obyčejné” liftování, tedy zvednutí auta o přibližně 15 centrimetrů.
Výchozím autem byla F-150 ve výbavě Platinum.
K úpravě používáme liftovací sadu s tlumiči Fox, jejichž obdobnou verzi využívá i F-150 Raptor. Tlumiče nabízejí možnost dvojího nastavení, které je uživatelsky velmi jednoduché a není k tomu třeba žádných nástrojů. Dual Speed Compression jsou ty dvě kolečka na fotce níže, žluté a modré. Žlutý ovladač nastavuje tzv. Low Speed a modrý tzv. High Speed. Pozor, toto označení nesouvisí s rychlostí vozu, ale rychlostí pohybu tlumiče. Jednoduše řečeno, Low Speed je nastavení tlumiče v jeho pomalejších reakcích, jako je projetí mělkého výmolu v běžné městské rychlosti, naproti tomu High Speed je nastavení v rychlé práci tlumiče, jako jsou off-roadové skoky nebo nečekaný pád do velkého výmolu ve větší rychlosti. Nastavení Low Speed je možné v deseti úrovních, High Speed dokonce až ve dvanácti. Díky této vymoženosti snadno proměníte auto z měkkého Cadillacu na tuhé závodní auto.
Protože auto dělají kola, rozhodli jsme se vám na tomto představit parádní kousek od značky FUEL. Jedná se o kola kovaná. Ty jsou, oproti kolům litým, vyráběny opravdu technikou kování. Ale nemusíte si představovat středověkého kováře, jak v potu tváře tvoří obouruční meč. Toto kolo vykove z hliníku speciální hydraulický stroj. Stejně jako lité kolo je i toto velmi lehké, ale právě díky použité technologii výroby je mnohem, mnohem pevnější, ačkoliv použitý materiál je pořád stejný. Navíc značka FUEL představila edici FORGET, kdy jsou všechna kola navržená… zákazníkem. Můžete si vybrat vzor, barvy, nápisy, vše je ve vaší režii. Samozřejmě takový unikátní kousek není úplně levný, ale vzhledem k použité technologii a možnosti customizace se vyplatí.
Abychom auto opticky rozšířili a zakomponovali tak obrovská kola a terénní pneu do celkového vzhledu, použili jsme lemy blatníků od Airdesignu. Původně stříbrnou přední masku jsme nechali nalakovat.
Vozu jsme dodali trochu víc zvuku použitím výfuků Borla Sport.
PŘED
PO