Co se stím dá dělat?
Aby bylo jasno. Nechceme zde hanit sériové spojky (Valeo,Sachs) Nejsou špatné jsou navrženy tak, aby fungovali běžnému uživateli a pokud možno na sériovém GT nebo GT500. Problém je ten že pokud si chcete tuto spojku opakovaně pořídit, je nesmyslně drahá!
Za nižší cenu totiž pořídíte aftermarketovou spojku , která je dimenzovaná na výší výkony například 600+ , 800+ , 900+
Z těch lepších výrobců AF. spojek bych rád vyzdvihl tyto výrobce: Mc leod, RAM, Exedy, SPEC.
Upozorňuji však na jednu skutečnost , je důležité si vybrat vhodný typ spojky u každého výrobce , protože každý výrobce má mnoho modifikací spojek které jsou úročené pro jiné zacházení a použití i když obal spojky je úplně totožný. A vybírat spojku podle ceny je také nesmysl , protože většinou nejdražší spojky jsou více lamelové s metalickými lamelami a ty do běžného provozu a do města jsou pro běžného smrtelníka za trest . Tedy pokud nejste Ken Block nebo Vaughn Gittin kteří si dávají městské křižovatky po dveřích a auta neustále mučí pod plným plynem. Tak na takové zacházení je metalika jako dělaná (RXT).
Pro ty normální uživatele které mají sklony k agresivní jízdě máme zde řešení které vydrží s přehledem 800hp – McLeod (RST).
Výhodou této spojky je že zaručeně přenese výkon okolo 800hp a přitom je krásně měkký spojkový pedál jako u Fábie! Lamely jsou organické tak že spojka je vhodná i na popojíždění ve městě. Pro ty kteří by měli přesto problém s rozjížděním na semaforech a pálení spojky.Dokážeme nastavit v PCM (clutch protect) jedná se o takový launch control který vás pustí pouze do určitých otáček s ideálním poměrem krouticího výkonu, který spojka bez problému bezpečně přenese, aniž by byla na 100% vystavená. (podpora pouze u Mustang GT /GT500 2011+)
Foto z instalace: