PERFORMANCE PARTS

Tato činnost má u nás asi dvě hlavní skupiny majitelů aut: ti, kteří se, bohužel, musí někdy rozhodovat s ohledem na finance a nijak jim to nezazlíváme, a ti majitele aut, kteří rádi naslouchají a nechají si poradit. Jednoduše řečeno - na jedné straně je někdo schopný si sám namontovat zakoupenou koncovku výfuku a nápis „turbo“ a považovat to za performance parts, ale toto u nás nazýváme „Tesco tuningem“ a do našeho naturelu nepatří, ale pokud majiteli auta udělá radost, je to také správný počin.
Dnes je internet zaplněn informacemi, které jsou z velké části komercí, a jelikož Mustang patří mezi nejvíce upravované auto na světě, tak i informací na internetu je obrovské množství. Zde vidíme z našich vlastních zkušeností jeden zásadní problém. Je veliký rozdíl, zda se v USA zaměříme při nákupu pouze na cenu, nebo zvolíme firmu co má pouze E-SHOP a navíc je to pouze přeposílací stanice, nebo na společnost, která provozuje i vývoj, výrobu, montáž a testování nabízených produktů. Klasický E-SHOP má za úkol prodat co nejvíce – prostě žije z obratu.
Proč zde popisujeme to, co mnozí z Vás již vědí? Ano, Mustang se hodně upravuje, ale často také velice špatně, či spíše polovičatě. Klasický E-SHOP vám totiž jen stěží sdělí, že když si koupíte například nižší pružiny, tak se vaše auto sice posadí níže, ale jeho jízdní vlastnosti se o poznání zhorší. Nechceme zde rozebírat důvody, ale pouze uvedeme, že tlumiče a celé nápravy byly navrženy na jinou jízdní výšku a tedy nebudou pracovat správně! Stejně tak nemůžeme výrazně zvýšit výkon, aniž bychom neupravili chlazení a mnoho jiných, velmi často opomíjených skutečností.

 

GALERIE

ZASLOUŽILA BY SI VAŠE BESTIE TROCHU PÉČE?
REZERVUJTE SI TERMÍN

 

TOP