Další přírůstek pro závody z naší dílny, vypilovaný v každém detailu.
Zákazník k nám přišel s tím, že by chtěl začít jezdit na okruhu. Protože s jeho 800 koňovou Shelby je to složitější a nebyla postavena ( mimochodem také od nás ) na okruh, zakoupil od nás Šedého Mustanga GT s motorem 5.0 Coyote 413 HP z roku 2014, který měl najeto pouhých 700km. Auto bylo v plné výbavě od parkovací kamery až po kožené sedačky.
Jako první se začal stavět podvozek. Na předku byla nainstalována spodní vodící ramena Ford Racing páté generace s vylepšenou geometrií pro závodní účely, a které pasují na další plánované úpravy podvozku. Třeba ke speciálně upraveným kulovým čepům Steeda X 11, které zvyšují ,,roll-center,, u aut se sníženou světlou výškou. Tím snižují naklánění karoserie a zlepšují ovladatelnost vozu. Přední stabilizátor Eibach je nastavitelný ve třech bodech kvůli regulaci přetáčivosti nebo nedotáčivosti. Tento stabilizátor ve spojení s CorteX Extreme grip odpružením je nejlepší možná kombinace, která se dá nainstalovat. Celý ,,coil-over,, pasoval a nebyly nutné žádné zásahy. Dvojitě stavitelné tlumiče JRI, pružiny Eibach a speciální uložení tlumičů, vše od našeho dodavatele podvozků Cortex Racing. Auto se dá lehce vyvážit, může se měnit světlá výška a další…. Pro každý okruh.
V zadní části se namontoval také coil-over systém CorteX a stabilizátorem Eibach. Dále Wattův přímovod pro stabilizaci nápravy, s tím je dané nové víko diferenciálu kde je uchycený od nápravy
Pro oddech diferenciálu byla namontovaná nádobka s filtrem zachycující olej.
Spodní vodící ramena zadní nápravy CorteX byla také vyměněna, jsou stavitelná a dodávají se s relokací.
Spodní krutné rameno ,,Torque Arm,, pro maximální grip, které tlačí nápravu směrem do vozovky zajistí rychlé výjezdy ze zatáček, je připevněno na víko diferenciálu a v karoserii přibližně v místech za předníma sedačkama.
Do interiéru byl nainstalován závodní rám a karbonové sedačky, z nichž sedačka řidiče váží 4.5kg a je posuvná díky mechanismu od Sparco. Obě mají 6-bodové pásy Sabelt.
Na motoru se mnoho úprav nedělalo, je to klasický 5.0, s tím že má na sobě studené sání Cobra Jet s oválnou škrtící klapkou Ford Racing Super Cobra Yet. Náš softwarový inženýr Hlaďour strávil s tímto autem hodiny na válcové zkušebně, aby následně vytvořil nejlepší program na míru pro vůz. Následně zvedl výkon na 460 koní z původních 413.