Výkon je pro nás měřitelná veličina: AXLE HUB DYNO v ČR

Kecy nemají cenu! Ukázaná platí!

Axle Hub zkušebnu máme na naší nové pobočce na Praze 9 v Letňanech od února roku 2017. První měsíc jsme zde měli zkušební provoz ve kterém bylo i online školení od výrobce LAND AND SEA ohledně obsluhy brzdy nastavení brzdy atd.

Od poloviny měsíce březen až do dnešního dne (16.7.2017) jsme odladili celkem 38 vozů Ford Mustang v poměru tedy od 200 RWHP do 801 RWHP a 1100Nm. Za tu dobu jsme nasbírali dostatek cenných zkušeností a v těchto 4 měsících jsme velice dobře zdokonalili a zrychlili veškeré pracovní cykly na zkušebně, jako jsou na příklad instalace a sundání vozů na a ze zkušebny , kalibrace zkušebny na každý typ vozu ( příprava na měření ), měření…

Díky získaným zkušenostem z měření a ladění vozů jsme dokoupili spoustu příslušenství jako analogové čidla (EGT, Knock sensor, AFR, OBD reader…)

Za dobu 3,5 měsíce jsme celkem odladili 35ks mustangů a celkově odměřili na zkušebně 48 vozů s průměrný výkonem 483 RWHP

Níže krátké informace o naší zkušebně:

Jedna z nejmodernějších zkušeben výkonu aut v EU je v srdci Evropy – tedy v Praze. Základním předpokladem pro dobrá a přesná měření je dostatečný výkon vzduchotechniky která zajišťuje chlazení měřeného vozidla . Axle Hub – tedy měření výkonu přímo na kolech beze ztrát, bez rizika utržení auta z válců, bez bouchnutí pneumatik, bez prokluzu na válcích a nakonec bez nebezpečí, která klasická válcová zkušebna představuje . Firma UNITESTA provozující doménu www.mustangevolution.cz a Eshop www.spiritcars.cz se tak zařadila mezi několik málo subjektů v EU co disponují podobnou technikou. Zkušební místnost disponuje velice sofistikovaně propracovanou a velmi výkonou vzduchotechnikou , která je řízená plně automaticky pro dosažení rovno tlaku v místnosti na jakýkoliv stupeň vstupních ventilátorů.

Detailní informace:

Co nám umožnuje AXLE HUB DYNO: Krom přesného měření výkonu nám také toto zařízení nabízí spoustu možností testování automobilů v různých podmínkách a v různém zatížení. Software nám umožnuje několik testovacích modelů. – Drag race – rovinka 400m se zátěží podle dané hmotnosti vozu plus přítlačných prvků karosérie vše se nastavuje v software který ovládá zkušebnu software se jmenuje DYNO- MAX PRO! – Circuite racing- Ovál 2-10km s možností nastavení délky a měření mezičasů – délka měření v zátěži až 30minut se stálou zátěží přímo úměrné odporu silnice a hmotnosti vozu včetně aerodynamického odporu. – Road test – Měření na rovné silnici se stálou zátěží přímo úměrné odporu silnice a hmotnosti vozu včetně aerodynamického odporu – Road hill test – Měření s proměnným zatížením = nastavením úhlu stoupání do kopce (0-30°) zátěží přímo úměrné odporu silnice a hmotnosti vozu včetně aerodynamického odporu. – 28 analogových kanálů v kontrolním boxu zkušebny nám umožnuje záznam až 28 různých analogových čidel v reálném čase (AFR,EGT,TEPLOTY,TLAKU,NAPĚTÍ,EMISÍ!!….)

Příruby na kola v rozměrech ( Axle-Flange) 5×110,112,130 a dále 5 x 4-1/2″, 5 x 4-3/4″, & 5 x 5″- 5x 114,3 , 5×127 , 5×102,35 5×120 a 4×100 Dále zde máme slepé příruby bez děr tak že je možná dodělat libovolná rozteč šroubů pro uchycení na zkušebnu AXLE HUB.
Veškeré americké vozy FORD, DODGE, GM, Chrysler,Převážná většina Japonských vozů, Mercedes-Benz, VW, Porsche, Maserati, Ferarri, Bentley, BMW

TOP